eerste weekje - Reisverslag uit Dominguito, Venezuela van Lizzy Schaars - WaarBenJij.nu eerste weekje - Reisverslag uit Dominguito, Venezuela van Lizzy Schaars - WaarBenJij.nu

eerste weekje

Blijf op de hoogte en volg Lizzy

28 Januari 2013 | Venezuela, Dominguito

Vrijdag moesten we een auto huren omdat we zonder auto niks kunnen. Als je een auto huurt mag alleen degene die de auto heeft gehuurd rijden, als dat niet t geval is doen ze aangifte en een hoop gezeur. Vandaar dat niemand zijn of haar auto uitleent. We werden thuis opgehaald (uiteraard 3 kwartier te laat, dat went wel) en bij de auto verhuur afgezet door een vrouw die t gaspendaal goed te vinden wist. Jolien en ik zaten misselijk achterin. Bijde autoverhuur wat papieren invullen en toen kregen we een mooi barreltje mee voor 750 gulden wat t prima doet. We zaten daar rustig op een bankje tot er een salamander naar binnen kwam rennen. Ik weer in grote paniek, me benen lagen ongeveer in de nek van de man van t huurbedrijf.. Oeps... Hij kon er gelukkig om lachen.. Mooie vent.. Waarom jij zo bang meisje? Haha.. De beste man gaf ons wel een wegen kaart dus ik kan de lizzylizzy/tomtom achterin spelen. Aangezien ik geloof ik vorige week gezakt ben.. Maar dt had ik al verdrongen.. Ghehe..

Jolien had nog een mooie blunder, ze stond heel leuk haarlak (dacht ze) in der haar te spuiten.. Was het insectenspray .. Mooie lucht in der haar! Haha oeps..

Savonds zijn we met ongeveer het hele huis naar een bootfeest geweest, heel simpel, er ligt gewoon een boot aan wal, dj erop en gaan.. Erg gezellig, hierna zijn we doorgegaan naar bemuda een hele grote openluchtdiscotheek maar ook een binnen gedeelte.. Erg lekker om gewoon in een korte broek,slippers en een hempie om 4 uur snachts buiten t staan dansen.. Genieteeee..
Jilzz kennen ze hier helaas niet. Sippe lip.. Haha ik kom er overheen.. Dont worry;)

Zaterdags zijn we nog even onze route wezen rijden voor stage. Dit zag er op de kaart erg makkelijk uit maar in de praktijk wat minder.. Jorrit met zn beste richtingsgevoel..

Daarna lekker naar zanzi bar geweest, geweldig strand! Helaas zag ik vanaf de kant de vissen al zwemmen en hield ik het maar bij de douche.. Haha
Hierna was er happy houre bij zanzi bar met life muziek, t strand was helemaal vol en allemaal mensen waren het dansen met zonsondergang... Gezellig feestje! Hierna ben ik gezellig uit eten geweest met Jolien, Jorrit, Dusty, Jesse en Lisa. Toen we thuis kwamen waren er ook twee andere Alo-ers aangekomen waar we van te voren contact mee hadden gehad. Joyce en Youri.

Zondag zijn we lekker naar t strand geweest met het alo groepje, heel gezellig. Alleen wel flink verbrand, maar dat hoort er dan maar bij.. Daarna weer uit eten geweest met Jolien joyce mattieu en dave. Je bent hier ongeveer even veel geld kwijt als je uit eten gaan dan wanneer je zelf gaat koken.. Heel raar..
Daarna zijn we bij een vriend van matthieu en Dave geweest die in een heel mooi complex woont.. Curacaose rum, we moesten er aan geloven.. Erg lekker!

Maandag was mijn echt introductie op stage. De school begint elke week met een week opening. Alle klassen komen dan samen dit zijn ongeveer 350 leerlingen (zonder kleuters) op het plein. De directrice staat op een podiumpje en spreekt de leerlingen toe. Der mogen dan 2 leerlingen het podium op komen die het volkslied gaan zingen. Alle kinderen zingen mee en ondertussen word de vlag van curacao omhoog gehesen. Heel leuk om mee te maken.
Toen werd ik geïntroduceerd en werd ik het podium op geroepen. Ik moest mezelf voorstellen en toen ik het woordje gym zei, begonnen ze allemaal te juichen,te gillen en te klappen.. Stond ik dan met me bek vol tanden.. Haha wist niet wat me overkwam! Dinsdags begin ik echt met lesgeven!

Ohja, mijn nummer is nu +59995130842 maar me whatsapp is gwn nog me eigen nummer! En als je mij belt op dat nummer van hier kost t mij niks, dus kunnen we uuuren bellen als je dat leuk vind.. Haha! (Bedenk wel dat t hier 5 uur eerder is;) )

Goed verhaal...
Liefs liz

  • 30 Januari 2013 - 21:55

    José :

    hoi Liz,

    wat een leuk verslag van je eerste stappen op curacao! ik wens je een hele leuke en leerzame tijd daar. En ik volg graag je berichtjes. Liefs van José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Dominguito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2013

verslag 3, eerste stageweek

28 Januari 2013

eerste weekje

25 Januari 2013

het begin van ons avontuur....
Lizzy

Actief sinds 25 Jan. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 3514

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: